kedd, január 10

Holnap jön, JÖN, JÖN!!!

Sziasztok!
Először is, boldog új évet kívánok! Másodszor, őszintén sajnálom, hogy a tervem ellenére nem sikerült Karácsonyra elhoznom Nektek a 33. részt. Nem szeretnék magyarázkodni, de az életem egy kissé felfordult mostanság, ráadásul egészen idáig a vizsgákkal is foglalatoskodnom kellett. Még hátravan egy, de szerencsére az elmúlt napokban akadt egy szusszanásnyi időm, amit a fejezetre fordíthattam. Most csak azért ugrottam fel, hogy ezt leírjam, és tudassam Veletek, hogy az új rész HOLNAP érkezik! Ezt mostmár garantálom. Addig is olvassátok el a lejebb található előzetest, hogy izgulhassatok, ha egyáltalán még olvastok...:) Tényleg sajnálom, hogy nem tudtam annyi időt szánni a történetre, amennyit szerettem volna, de a mai nap már el is kezdtem dolgozni a 34. fejezeten, hogy behozzam a lemaradásom. Addig is, egy dolgot kérnék Tőletek: Nyomjatok egyet a tetszik-nem tetszik gombok bármelyikére, hogy tudjam, itt vagytok-e még!
Köszönöm a türelmet, a kitartást, és az eddigi szeretetet!
xoxo, lana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése