csütörtök, augusztus 23

Újra itt!

Hát, sziasztok!
Több, mint fél éves hallgatás után most végre megtöröm a csendet.
Nem tudom, hányan vagytok, akik még néha-néha visszanéznek a blogra az új rész reményében, vagy kik azok az olvasók, akik -sajnos nem alaptalanul- felhagytak az érdeklődéssel, és már nem követik Olivia, Rob és Jonathan életét. Való igaz, hogy az én lelkesedésem is alábbhagyott az elmúlt hónapokban, nem jött az ihlet, de legfőképpen időhiány miatt nem tudtam a fejezetekkel foglalkozni - azonban ma beleolvastam az eddig megírt részekbe, és jelentem, inspirálódtam! Ma este biztos, hogy belevetem magam a 34. fejezetbe, ami 60-70% körül áll, a felépültség tekintetében. Nem ígérem, hogy ma befejezem, de megpróbálok minél hamarabb végezni vele, hiszen ilyen hosszú némaság után szeretnék végre visszakerülni a körforgásba, és a bloggerek izgalmakkal teli életébe! :) Keep it up!

xoxo: lana 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése