szerda, március 30

Pixie díj-áradata

Sziasztok! Ugyan ezt a bejegyzést még nem a legújabb fejezetnek szentelem, el kell mondjam, hogy nagyon boldog vagyok, ugyanis 3 csodálatos díjat kaptam Pixie-től! Nagyon-nagyon jól esett, hogy gondolt rám, hiszen ez is egy visszajelzés, hogy tetszik a történetem, és bár múltkor említettem, hogy inkább a szóbeli véleménynyilvánítás híve vagyok, hálásan köszönöm ezeket a szépségeket:) Íme:

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

A szabályok a következők:

1., Egy bejegyzés, amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek. (pipa)
2., Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod. (pipa)
3., Továbbadni 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő blog társadnak és ezt tudatni is velük.

Akiknek küldeném:

- Euphoria: http://twilight-evelyn.blogspot.com
- Lylia Bloom: http://heartbeatbylyliabloom.blogspot.com
-És az én drága QueenAnne barátnőm, akinek főleg az utolsót szánnám, mert az első kettőt már elnyerte, és ezek nem olyan díjak, amiket többször is megkaphat az ember:) http://fanfictionsandtales-queenanne.blogspot.com

Hihetetlen, mennyire nehéz összeszedni 5 embert. Akiknek szívem szerint küldeném, azok már mind megkapták, vagy pedig egyáltalán nem is foglalkoznak a díjakkal. A bannercseréseim közül, bevallom, még nem jutottam el odáig, hogy megnézzem a történeteket, ennek fényében nem is tudom, ki az a további pár ember, akiknek adhatnám őket. De ha megvan, ígérem, pótolom a hiányosságomat:)

4., Elárulni 5 titkot magadról:

- Régi vágyam volt, és még most sem mondtam le róla teljesen, hogy Oliviához hasonlóan én is musical-színésznő legyek. Ennek érdekében tavaly jelentkeztem az Operettszínház stúdiójába, de sajnos nem vettek fel, így kerültem az ELTÉ-re.

- Francia-kommunikáció szakra járok, de diplomazárás után fogalmam sincs, mihez fogok kezdeni. Mindenképpen a médiával, művészetekkel kapcsolatos dolgok érdekelnek, amivel szívesen foglalkoznék, az az újságírás, esetleg a műfordítás, de az inkább angolról magyarra. Szóval köze nincs a szakomhoz igazából :D Nem titkolt vágyam ezen kívül, hogy énekesnőként és íróként is befussak:) Van egy pár tervem, az biztos.

- Anyukámnak egyetlen fejezetet mutattam meg a történetből, és az a 6. volt. Azonban ő felfedezte a blogomat, és végigolvasta a meglévő részeket! Szerencsére egy ideje már nem követi figyelemmel az oldalt :D

- Szenvedélyesen szeretem Párizst, az ottani atmoszférát, látványosságokat, kultúrát... Ha választhatnék, hova mehetnék ki egy időre, Vancouveren és New Yorkon kívül Párizsban is eltöltenék néhány hónapot. Eddig egyébként 3 hét volt a leghosszabb ott-tartózkodásom.

- Szeretem rendben tartani, rendszerezni a dolgaimat, háklis vagyok, ha valami nem úgy van, ahogy otthagytam, és a húgom kölcsönveszi valamimet, majd elsuvasztja a fiókja mélyére. Néha viszont olyan végtelen káosz tud uralkodni körülöttem, hogy el sem tudjátok képzelni...

Köszönöm szépen mégegyszer, remélem, eleget tettem a feltételeknek, a frisst holnap hozom!!!
xoxo.

2 megjegyzés: