csütörtök, július 29

Hírek és díj

Sziasztok, Rob-fanok!

Szomorúan látom, hogy nem érkeznek a kommentek a 13. fejezethez. Persze, gondolom sokan nyaralni mentetek, de ez azt jelenti, hogy kénytelen leszek eltolni a friss időpontját, legalább addig, amíg össze nem gyűlik a szokásos 10 hozzászólás. A versenyre sem jelentkezett senki, ez is elszomorít egy picit, de valahol megértem, hiszen nagyobb a kihívás és több időt igényel. A szavazatok alapján pedig új külsőt kellene adnom az oldalnak, ezt majd a 14. fejezettel hozom el nektek. Mára még annyit, hogy kaptam egy díjat
Sourire-tól, nagyon köszönöm neki (remélem, jót másoltam be)!

Image and video hosting by TinyPic

5 dolog magamról:

- utálok korán kelni
- imádom az édességet
- szeretem azt képzelni, hogy az életem egy film
- nehezen bírom a napokat, ha nem tudok zenét hallgatni
- most leszek gólya az ELTE-BTK francia szakán :)

Mivel ezt a díjat kb. az összes kedvenc blogszerzőm megkapta, küldeném szeretettel Ariana-nak és nyc_girl-nek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése